han-yvonne-macedonie-albanie.reismee.nl

dag 1 Macedonië/Albanië 23 09 2014

Vanmorgen om half zeven kwamen we aan op t vliegveld in Ohrid. Moe van een hele nacht op zijn. Eenmaal buiten met onze koffers bleek t te storten vd regen. Wat een tegenvaller! In de bus naar ons hotel gebracht, dachten we! Nee hoor bleek dat wij in een ander hotel hoorden, er waren n.l. 3 en 4 sterren hotels. Wij hadden geboekt voor 4 sterren. Dus onze koffers moesten weer een paar trappen opgesleept worden, en toen werden we met een busje naar t goede hotel gebracht! Probleem opgelost! :-). We hebben een mooie kamer met uitzicht op t meer van Ohrid. Vanmorgen leek t meer wel een zee, het waaide zo hard, dat er hoge golven tegen de kant sloegen echt soms wel 2 meter! Een mooi gezicht! Het zonnetje brak door en t werd heerlijk weer. Na eerst een paar uur te hebben geslapen zijn we zelf met de stadsbus naar Ohrid gegaan. Heerlijk even rond gewandeld om een beetje wakker te worden en wat gedronken op een terras. Later weer terug naar ons hotel. Morgen beginnen de excursies pas echt en gaan we heel veel zien! We zijn benieuwd.

Jan de Lange

Beetje stroeve start, dus kan het alleen maar beter worden. Veel plezier en ontspanning toegewenst.

Annemarie

Veel plezier daar!

Erna Askes

hotel ziet er wel goed uit. leuke foto's van de omgeving.veel plezier!

Thea

Have fun xxxxxi

wibbina

Ik heb er alweer helemaal zin in....